Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Monday, April 22, 2013

ေခတ္ေပၚယဥ္ေက်းမႈမွာ အရာရာ Danger ၊ အရာအားလံုး Danger ၊ ခင္ဗ်ား Life Style = Danger ၊ ကၽြန္ေတာ္ ကၽြန္မ ျဖစ္တည္မႈ = Danger !

ကံေတြရယ္သိပ္ဆိုးတဲ႕ေန႕မ်ိဳးမွာမနက္အိပ္ရာထႏိုးလိုက္မိ - သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ဖြင္႕လိုက္တယ္
(ေကာင္မေလးေတြမိုက္ရင္ သြားမလုပ္နဲ႕ ဒိန္းဂ်ား ) ျပႆနာပဲ အဲဒီမွာစေတြ႕ေရာ
ပါးပါးေလးပါအဲဒီမွာ စေတြ႕တာပဲ - စိတ္ထဲကမပါလည္း ကၽြန္ေတာ္ မ်က္လံုးကစားလိုက္မိတယ္
လန္းခ်က္က၉ ေလာက္ရွိဆိုလား - အပိုစကားေတြနဲ႕ သူတို႕က လာလာခ်ဳပ္ေနတယ္ ခဏ ခဏ
ခ်ာတိတ္ေလးတစ္ေယာက္ပါ- ေတေလတစ္ေကာင္လို႕၀ိုင္းကဲ႕ရဲ႕ ခင္ဗ်ားတို႕ေျပာတဲ႕ ထမင္းစား
လက္မွတ္တစ္ခုကၽြန္ေတာ္႕တြင္ Bachelor Degree - အပီအျပင္ေကၽြးရင္ေတာ႕ အပီအျပင္ ၀ါးမယ္
ဒီတစ္ဂြင္ၿပီးရင္လားအဆင္ေလးနဲ႕ေဟာ္တယ္မွာ နားမယ္ - စားလိုက္ပါ ၀ါးလိုက္ပါ ကိုယ္ေတာ္ေလး
စိတ္တိုင္းက်ပါ- မသိနားမလည္မႈပါ အမိုက္အမဲေလးမို႕ ဒီတစ္ႀကိမ္ခြင္႕လႊတ္ေပးပါ - ကုရာနတၳိ
ေဆးမရွိေရာဂါသည္HIV / AIDSChess ဆို နားခြက္က မီးေတာက္ၾကစို႕ - ဟင္႕အင္း မဟုတ္ဘူး
ေခတ္ေပၚယဥ္ေက်းမႈမွာနွာေခါင္းကပဲ မီးေတာက္ၾက - လိင္တူ လိင္ကြဲ - လိင္မႈကိစၥ အျဖစ္အပ်က္ဇာတ္လမ္းစံု
မွတ္တမ္းအစံုစံုအမ်ိဳးမ်ိဳးအဖံုဖံုေရးသားၾက အခ်စ္အေၾကာင္း အဓိပၸာယ္စာလံုးေပါင္းနည္းမ်ိဳးစံု

Danger ျဖစ္စဥ္  - ( က )
ျပတင္းေပါက္ဖြင္႕မိျခင္းဟာDanger - ေရာက္တတ္ရာရာ စီးေမ်ာျခင္းဟာ Danger
၇၃လမ္းေပၚမွာ အျမင္မေတာ္မႈေတြ မိႈလိုေပါက္ေနတယ္ Danger – Friends ကဖီးမွာမိႈလိုေပါက္ေနတယ္ Danger
သူငယ္ခ်င္းကေခၚတယ္Battle Net မွာ ဂိမ္းသြားကစားရေအာင္တဲ႕ ဟင္႕အင္း အဲဒါလည္း Danger
ပါေလကာမွာ ဆန္စီးတို႕ဟူးေပ်ာ႕သြားစားလိုက္မိတယ္ Danger - မိုက္ခ်က္ကကမ္းကုန္သည္ Danger
လာမခ်ဳပ္နဲ႕ဟာDanger - ေရွာ႕ခ္ဟာ Danger - ကိုင္းႀကီးႀကီးမွာသြားနားလိုက္တယ္ Danger ပဲ
ေကာင္မေလးကိုလႊတ္လိုက္သီခ်င္းစာသားဟာ Danger - ၿပိဳင္ကားလွလွေလးနဲ႕ ဟတ္စကီးဟာ Danger
အဲငနဲႀကီးကတိုက္လည္းရွိတယ္- ဆယ္တန္းေအာင္ၿပီး အလိုက္လည္းသိတယ္ ဗ်ဴဟာ သီခ်င္းဟာ Danger
ကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္စကားၾကားမိတယ္ေရႊကိုယ္နတ္ဟာလည္း Danger ပဲတဲ႕ ေသေရာ Danger
ဇူကာဘာ႕ခ္နယ္ေျမဟာမ်ိဳးစံုၾကိဳးခုန္ေနတယ္ ၾကားတယ္ Danger – 1500 တန္ ဆင္းကဒ္ေပၚမယ္ဆိုပဲ Danger
ဘုရားေရအိုး ေဂါ႕ဒ္ ဒီမိုကေရစီတဲ႕ ညည္းလိုက္ခ်င္တယ္ Danger - ေက်းဇူးျပဳ၍ မ၀ုန္းၾကပါနဲ႕Danger
အေျပာေလးေတြေလွ်ာ႕အလုပ္နဲ႕သက္ေသျပ Participate လုပ္ေပးၾကပါခင္ဗ်ာ အမွန္တရားဟာ Danger
နွစ္ဆယ္႕တစ္ရာစုဟာDanger - ေခတ္ေပၚယဥ္ေက်းမႈဟာ Danger - ပတ္၀န္းက်င္ဟာ ဓားေတြေပါတယ္ Danger
ခင္ဗ်ားဟာDanger - ကၽြန္ေတာ္ဟာ Danger - သူဟာ Danger – အရာရာ အရာအားလံုးဟာ Danger -

ဟန္ေဆာင္ရလြန္းေတာ႕ေရာဂါ ရင္ေတြခုန္ ေသြးတိုး ေဟး- ရိုး ဟု သံုးၾကိမ္ေအာ္လွ်င္
အၿမင္႕ဆံုးကိုတက္ကၽြန္မဆိုသည္ အခ်စ္ဆံုးကို ဖက္လိုက္တယ္ - ကၽြန္မသည္ စက္ရုပ္တစ္ရုပ္
ကၽြန္မသည္ေခတ္ေပၚယဥ္ေက်းမႈ - ကၽြန္မသည္ အျမင္မေတာ္မႈမ်ားနွင္႕ မိႈလိုေပါက္ေန
ကၽြန္မသည္I Phone - ကၽြန္မသည္ ေအာ္တိုဂီတာဘီးတပ္ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္ - ကၽြန္မသည္ မႏၱေလး
ကၽြန္မသည္စင္တင္ေတးဂီတ - ကၽြန္မသည္ တိုက္္ဂါးဘီယာဆိုင္ - ကၽြန္မသည္ တစ္ခါသံုးအကာအကြယ္
ကၽြန္မသည္Living Together - ကၽြန္မသည္ လီလီ - ကၽြန္မသည္ ဟန္နီ - ကၽြန္မသည္ ရီဟားနား
ကၽြန္မသည္ပဥၥကလ်ာနီႏြဲ႕ပါးလ်ေဒ၀ီ - ကၽြန္မသည္ နီနီခင္ေဇာ္ - ကၽြန္မသည္ ေအသင္ခ်ိဳေဆြ
ကၽြန္မသည္ေဒါက္ျမင္႕ - ကၽြန္မသည္ ၀မ္းကြာတားဂ်င္းေဘာင္းဘီ - ကၽြန္မသည္ ေခတ္ေပၚ စလင္းဘတ္
ကၽြန္မသည္Eva - ကၽြန္မသည္ Ferrovit - ကၽြန္မသည္ E Nat - ကၽြန္မသည္ Oramin F -ကၽြန္မသည္အလန္းဖလန္း
ကၽြန္မသည္ရန္သူ - ကၽြန္မသည္ စုန္းမ - ကၽြန္မသည္ Relvon မိတ္ကပ္ရည္ ကၽြန္မသည္ တင္ဇာေမာ္
ဟင္႕အင္းတစ္ခုမွ မဟုတ္ေတာ႕ဘူး အခု ကၽြန္မနာမည္သည္ [ ျဖဴ ] ကၽြန္မအလုပ္အကိုင္ = ?
စင္တင္ေတးဂီတေပၚညအခါကာလ ကၽြန္မ သီခ်င္းဆိုပါရဲ႕ - ဟိုဟာ ဒီဟာ ဘာညာအထာနွင္႕
တစ္ခါတစ္ရံကိုင္းႀကီးႀကီးတြင္နားစဥ္ ကၽြန္မ - အဲဒါပဲ ကၽြန္မဆိုသည္ - ထိုအရာသည္ ကၽြန္မ
ကၽြန္မသည္လည္းေကာင္းDanger - ကၽြန္မအိပ္မက္တစ္ခ်ိဳ႕သည္လည္းေကာင္း Danger

Danger ျဖစ္စဥ္ - ( ခ )
ေခတ္ေပၚယဥ္ေက်းမႈတြင္Danger ဟု ရွင္တို႕ ယူဆထားေသာ အခ်က္အလက္ဟူသမွ်
ေအာက္ေဖာ္ျပပါရွိတြင္တစ္ခုထက္မက စိတ္ႀကိဳက္ျပင္ဆင္ျဖည္႕စြက္ေရးသားႏိုင္ပါေၾကာင္း -

ဥပမာ- EXAMPLE
[I ] ထြန္းကိုကုိ ၏ အရာအားလံုးသည္ Sexy က်သျဖင္႕ ကၽြန္မအတြက္ Danger
[II ] စႏၵီျမင္႕လြင္သည္ Rap ရြတ္လွ်င္ မၾကာခဏ ႏႈတ္ခမ္းစူသျဖင္႕ ကၽြန္ေတာ္႕အတြက္Danger

လူေယာက်္ားသက္ရွိမ်ားျဖည္႕စြက္ရန္                                    လူမိန္းမသက္ရွိမ်ားျဖည္႕စြက္ရန္
            [ I ]                                                                              [I ]
            [ II ]                                                                             [II ]
         - -  - e.t.c                                                                     -   -  -e.t.c
         To  Infinity                                                                     To  Infinity

[Ending ]
နွစ္ဆယ္႕တစ္ရာစုဟာDanger - ေခတ္ေပၚယဥ္ေက်းမႈဟာ Danger
ခင္ဗ်ားဟာDanger - ကၽြန္ေတာ္ဟာ Danger - သူဟာ Danger
အရာရာဟာDanger  အရာအားလံုးဟာ Danger
SO  SO & SO On DANGER + + + + + ။                  ။

* ကၽြန္ေတာ္႕ကဗ်ာအေရးအသားတြင္ တြဲဖက္ Participate လုပ္ထားေသာ သီခ်င္းစာသားစကားလံုးမ်ား
Danger = Snare & Sai Sai
မိုက္ခ်က္ကေတာ႕ကမ္းကုန္ = Snare
လာမခ်ဳပ္နဲ႕ + Shock + ကိုင္းႀကီးႀကီးမွာ နား = စႏၵီျမင္႕လြင္
သမီးရွင္ = ဗ်ဴဟာ
သာသာယာယာပဲ = အမ်ိဳးသမီးေတးသံရွင္အစံု ( Shwe FM )

 

     ေရႊကိုယ္နတ္(UCSM)
 [ 15.04.13 – 11:55PM ]

No comments:

Post a Comment