Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Thursday, April 25, 2013

“ေရဒီယုိေလးရဲ႕ဇာတ္လမ္း”

တစ္ေန႔မွာေပါ႔

ေရဒီယိုေလးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ရန္ျဖစ္ခဲ႔ၾကတယ္။

ျပန္ေတြးၾကည္႔လိုက္ရင္

ရယ္စရာေတာ႔အေကာင္းသား

ေရဒီယိုေလးက

ကၽြန္ေတာ႔္ကိုသီခ်င္းနဲ႔အျခားအရာေတြေပးခဲ႔ၿပီး

ကၽြန္ေတာ္က

ေရဒီယိုေလးကိုအသက္ရွင္ခြင္႔ေပးခဲ႔တာေလ

ညေတြညေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အတူတူေပါ႔

ဘယ္ကိုသြားၾကမလဲ

ေဘာ္လကန္ ေကာ႔ေကးဆပ္နဲ႔ အာဖရိကဦးခ်ိဳကေန

ကရာခ်ိရဲ႕ ေကာ္ေဇာစက္ရံု

ေဒလီရဲ႕ ေနာက္ေဖးလမ္းၾကားနဲ႔

ႏႈတ္ခမ္းနီ ထူထူဆိုးတတ္တဲ႔

ဗန္ေကာက္ရဲ႕လမ္းမမ်ားထိ

ကၽြန္ေတာ္ေရဒီယိုေလးနဲ႔အတူ စကားေျပာတယ္

ေရဒီယိုေလးနဲ႔အတူ အိပ္တယ္

ေရဒီယိုေလးနဲ႔အတူ ခရီးသြားတယ္

ေရဒီယိုေလးဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕နတ္သမီးေလးေပါ႔။

မိတ္ေဆြ

ဘ၀မွာ ေရဒီယိုေလးတစ္လံုးေလာက္ပိုင္ဆိုင္ဖို႔

စိတ္ကူးယဥ္ခဲ႔ဖူးပါသလား

ကၽြန္ေတာ္ဆိုလိုတာ ဒီလိုပါ

အဲဒီေန႔က

‘ဂၽြန္လဲန္ႏြန္’ ရဲ႕ ‘စိတ္ကူး’ သီခ်င္းနားေထာင္ေနတုန္း

အသံျပတ္ေတာက္သြားတဲ႔အေၾကာင္းပါ ။ ။

ေအးမင္းေစာ

[ရုပ္ရွင္ေတးကဗ်ာ၊ ဇြန္ ၁၉၉၇]

No comments:

Post a Comment