Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Monday, April 29, 2013

ျပတိုက္





ပန္းျခံထဲမွာ သူ ထိုင္ေနသည္။ ေရကန္ႏွင့္ မလွမ္းမကမ္း ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျမင္ကြင္းက သာသာယာယာ ရိွသည္။
ေရကန္ တစ္၀ိုက္တြင္ ငွက္မ်ဳိးစံု လူးလားေခါက္တံု႔ ပ်ံသန္းေနသည္။ ငွက္ေတြအေၾကာင္း သိပ္မသိ။ ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ့ ေလးခြ တစ္လက္ျဖင့္ ရြာအနီးေတာစပ္တြင္ ငွက္ပစ္ထြက္ဖူး၏။ တစ္ခါတစ္ရံရသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ မရ။ ေပ်ာ္စရာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ေကာင္းသည္။ ပန္းျခံ ေရကန္စပ္တြင္ မိသားစု တခ်ဳိ႕ငါးစာ ေကၽြးေနၾကသည္။ ငါးေတြက မနည္းမေနာ။ အစာကို အလုအယက္ ေတာင္း ၾက၏။ ရြာေခါင္းရင္းတြင္ သခ်ဳႋင္းရိွသည္။ တခ်ဳိ႕က ရြာေခါင္းရင္းမွာ သခ်ဳႋင္းရိွသည္ကို သေဘာမက်။

သခ်ဳႋင္း၏ ေခါင္းရင္းမွာ အင္းတစ္ခု ရိွသည္။ ဆိုင္ရာမွ ခြင့္ျပဳ လိုင္စင္ရိွသူ တခ်ဳိ႕ အင္းထဲက ငါးမ်ားကို ဖမ္းကာ စီးပြားရွာၾကသည္။ အင္းကမ္းေျခ တစ္ေလွ်ာက္မွာ သူ႐ႊံ႕လိုက္ေကာက္ဖူးသည္။ ထိုရႊံျဖင့္ ကၽြဲ႐ုပ္၊ ႏြား႐ုပ္လုပ္သည္။ ေလာက္စာလံုး လံုးသည္။ အမ်ားအားျဖင့္ သူ႔ ေလာက္စာလံုးမ်ားသည္ မလံုး၀န္း။ ဘဲဥပံု၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေခါင္း အသီးပံု ျဖစ္ေနတတ္သည္။ တခ်ဳိ႕က ထိုအသီးကို ေဇာ္ဂ်ီေခါင္းသီးဟု ေခၚတတ္ေသးသည္။ ပန္းျခံကန္ ေရစပ္စပ္ကို ရွပ္တိုက္ျဖတ္ၿပီး ေျပးလာေသာ ေလျပည္က သူ႔မ်က္ႏွာေပၚ ဒေရာေသာပါး တိုးတိုက္သြားသည္။ သူ႕စိတ္ေတြ ေအးၾကည္သြား၏။ ငယ္ငယ္တုန္းက ရြာမွာ ေဌးသန္း၊ ေက်ာ္တိုးတို႔ႏွင့္ အတူ သခ်ဳႋင္းဂူေတြ အေပၚေလာက္ စာလံုး ထိုင္လံုးစဥ္ အင္းေရျပင္ဘက္ဆီမွ အျမဲလိုပင္ ေလတျဖဴးျဖဴး တိုက္ေနသည္။ သူတို႔ ကေလးမ်ားက ေန႔ခင္းဘက္ဆို သခ်ဳႋင္းကို သိပ္မ ေၾကာက္။ ကစားစရာေနရာ တစ္ခုအျဖစ္ သေဘာ ထားၾကသည္။ သို႔ရာတြင္ ညေရာက္လွ်င္ေတာ့ သခ်ဳႋင္းဘက္လွည့္ၿပီးေတာင္ အေပါ့မသြားရဲ။

ပန္းျခံေရကန္၏ ဟိုမွာဘက္ဆီတြင္ စံုတြဲ မ်ားရိွသည္။ လူငယ္စံုတြဲမ်ားၾကားတြင္ အသက္ အေတာ္ႀကီးေနသည့္ စံုတြဲမ်ားကိုလည္း ျမင္ရ သည္။ ရြာမွာတုန္းကေတာ့ ေဒါက္ခ်ာေဆာင္း ထားေသာ အသက္ႀကီးႀကီးရေသ့မ်ားကို မၾကာ ခဏ သူျမင္ဖူးသည္။ ဆန္ႏုိ႔ဆီဘူးတစ္လံုး ဆြမ္း ေလာင္းသည္။ ၀တၳဳကပ္လွဴတာလည္း ရိွသည္။ ရြာက ထြက္လာၿပီးေနာက္ ေဒါက္ခ်ာေဆာင္းရ ေသ့မ်ားကို သိပ္မျမင္ရေတာ့။ ယခုေကာင္းကင္ ႀကီး ျပာေနသည္။ လူေတြက ပန္းျခံထဲမွာ အပူ အပင္မရိွသလို ေျပာဆိုေနထိုင္လႈပ္ရွားေနၾက သည္။ တစ္ရက္တြင္ ေဌးသန္းမ်က္ႏွာက မုတ္ဆိတ္ ပ်ားစြဲထားသလို ေပ်ာ္ေနခဲ့သည္။ ေက်ာ္တိုး ကေတာ့ မထံုတက္ေသး။ ေဌးသန္း၊ ေက်ာ္တိုးႏွင့္သူ သံုးေကာင္သား အစီအစဥ္ တစ္ခုကို ဆြဲသည္။

႐ုတ္တရက္ ပန္းျခံကန္ပတ္လမ္းအတိုင္း ေျပးလာေသာ အေဆာ့သန္သည့္ ကေလးတစ္ ေယာက္ ခလုတ္တိုက္ေမွာက္လ်က္ လဲက်သြား ခဲ့သည္။ သူစိတ္ေအးလက္ေအးၾကည့္ေနမိသည္။ ကေလး၏ေနာက္တြင္ ကပ္ပါလာေသာ မိခင္ျဖစ္ ဟန္တူသူကကေလးကို ဆြဲထူလိုက္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ထိုစဥ္က သူတို႔သံုးေယာက္ထဲမွ တစ္ေယာက္သာ ခလုတ္တိုက္ လဲမက်ခဲ့လွ်င္ ဂ်ပန္ေခတ္လက္က်န္ သခ်ဳႋင္းပ်က္ႀကီးထဲ စြဲေန ေသာ ပ်ားအံုကိုဖြပ္ႏိုင္မွာ ေသခ်ာသည္။ သို႔ရာ တြင္တစ္ေယာက္က ခလုတ္တိုက္လဲက်သြားခဲ့ သည္။ လက္ထဲတြင္ ကိုင္ထားေသာ မီးစြဲေန သည့္သက္ငယ္စကလည္း သခ်ဳႋင္းေျမေပၚ ျပဳတ္က်သြားသည္။ မီးစက လ်င္လ်င္ျမန္ျမန္ပဲ ေျခာက္ေသြ႕ေနေသာ သခ်ဳႋင္းေျမေပၚမွ အမိႈက္ သ႐ိုက္မ်ားကို ကူးစက္ေလာင္စြဲသြား၏။ ဖ်တ္ ခနဲျမည္သံ ၾကားလိုက္ရသည္။ ကင္မရာ မီးပြင့္ တစ္ခုက သူ႔ကိုလာစဥ္သည္။ ပန္းျခံထဲ ေရာက္ လာေသာ ေဖာ္ရိန္နာႏွစ္ေယာက္ သူ႕နားမွာ ဓာတ္ပံု လာ ႐ိုက္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။ ႐ိုက္ၿပီးသား ဓာတ္ပံု က ကင္မရာကိုယ္ထည္ထဲကေန အျပင္ကို ခ်က္ ခ်င္္းေလွ်ာထြက္က်လာ၏။ ပိုလာ႐ိုက္ ကင္မရာ အမ်ဳိးအစားျဖစ္မည္။ ေဖာ္ရိန္နာကင္မရာမင္းက ဓာတ္ပံုကို ေဆးသားတက္လာေအာင္ ေနေရာင္ တြင္ ေလးငါးခါေလာက္ လႈပ္ခါေနသည္။

ေက်ာ္တိုးအစ္ကိုက ေက်ာ္တိုး၏ ပခံုးႏွစ္ ဖက္ကို လႈပ္ခါရင္း အေ၀းကို တြန္းလႊတ္လုိက္ သည္။ ကံအလြန္ေကာင္းခဲ့သည္။ ေဌးသန္း၊ ေက်ာ္တိုးႏွင့္ သူ႕အိမ္အပါအ၀င္ သခ်ဳႋင္းႏွင့္ အနီးဆံုး သံုးေလးအိမ္မွ ၀ိုင္း၀န္းၿပီး မီးကိုတိုး တိတ္ျမန္ဆန္စြာ ၿငိႇမ္းသတ္လိုက္ႏိုင္သည္။ မီးသည္ ကစားစရာမဟုတ္မွန္း သူတို႔သံုးေယာက္ ဘ၀တစ္သက္စာသင္ခန္းစာရသြား၏။ ထိုကိစ္ၥကို ယေန႔ထိတိုင္ တျခားသူေတြ မသိလိုက္ၾက။ ဟိုး တုန္းက လူေတြက ႏႈတ္လံုသည္။ ေဖာ္ရိန္နာႏွစ္ ေယာက္က သူ မသိေသာ လိပ္စာတစ္ခုကို ေမး သည္။ သူ ေခါင္းခါျပလိုက္သည္။ ပန္းျခံေနရာ အႏွံ႔အျပားတြင္ ၀တ္ေကာင္းစားလွ၀တ္ထားေသာ လူမ်ားကို ျမင္ေနရသည္။ ေမြးစဥ္ကတည္းက ၀တ္ေကာင္းစားလွမ်ား၀တ္ၿပီး ေမြးလာသလို  ေတာင္ ထင္ရ၏။ ရြာမွ လူအမ်ားစုက ဆင္းရဲၾက သည္။ ေဌးသန္း၊ ေက်ာ္တိုးႏွင့္သူ ရြာေျမာက္ ဘက္ ၾကံစိုက္ခင္းမ်ားထဲ၀င္ကာ ၾကံေခ်ာင္းေတြ ခိုးခ်ဳိးသည္။

စိုက္ခင္းေစာင့္က လိုက္လွ်င္ ေခြး ေျပး၀က္ေျပး ေျပးၾကသည္။ ၾကံေခ်ာင္းေတြရလာ လွ်င္ ခုတ္ထစ္ေ၀မွ် ယူၾကၿပီး ပိုပိုလွ်ံလွ်ံရ သည့္အခါ ေက်ာ္တိုးက သူ႕ညီမေတြကိုေပး သည္။ ေဌးသန္းက သူ႔အစ္မေတြကို ျပန္ေရာင္း သည္။ သူက အျခားကေလးတစ္ေယာက္ဆီမွ ကာတြန္းစာအုပ္ႏွင့္ လဲဖတ္သည္။ အနီးရိွ အရိပ္ ေကာင္းသည့္ ေနရာတြင္ လူတစ္စုက ေအာက္ အခင္းသန္႔သန္႔ခင္းၿပီး ပါလာသည့္ ခ်ိဳင့္မ်ား ဖြင့္ကာ ထမင္းစုစားေနၾကသည္။ ပန္းျခံထဲေပ်ာ္ပြဲ စားထြက္လာၾကဟန္တူသည္။ ၾကည့္ရသည္က ၾကည္ႏူးစရာေကာင္းေနသည္။ ရြာမွာ စြန္စလႊတ္ တတ္စ မိုးေကာင္းကင္ထက္က စကၠဴစြန္ကို ေငးၾကည့္ကာ သူၾကည္ႏူးဖူးသည္။ ထူးထူး ျခားျခားေဌးသန္းႏွင့္ ေက်ာ္တိုးကေတာ့ စြန္လႊတ္ ၀ါသနာမပါ။ အခုေခတ္လူငယ္ အေတာ္မ်ားမ်ား ကေတာ့ ဂီတကို ၀ါသနာပါၾကပံုရသည္။ လူငယ္ တခ်ဳိ႕ပန္းျခံထဲ ဂစ္တာေတြ ယူလာၾကကာ တီး ခတ္သီဆိုေနတာ ျမင္ရ၏။ ေသာက္စားမူးယစ္ ျခင္းမွ ကင္းပါရဲ႕လားဟု သံသယျဖစ္မိသည္။

ထိုင္ေနရာမွ သူ ထရပ္လိုက္ၿပီး ပန္းျခံကန္ ပတ္လမ္းအတိုင္း ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္။ ပန္းေတြ က အေရာင္ေရာ အနံ႔ပါ စံုေနသည္။ ေနေရာင္ ျခည္ထဲတြင္ကန္ေရျပင္က လက္လက္ထေန၏။

ရြာမွာ တူတူပုန္းတမ္းကစားစဥ္က ေရ တြင္းပ်က္တစ္ခုထဲ သူ လိမ့္က်ခဲ့ဖူးသည္။ ေအာက္ကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေရေရာင္ တလက္လက္က နက္ေမွာင္ေသာ ေရတြင္းပ်က္ ထဲတြင္ ကြက္ကြက္ေလးေပၚေနသည္။ သူ႔အသံ ကို အသားကုန္ ဟစ္ေအာ္လိုက္ ေသာ္လည္း ဘယ္သူမွေရာက္မလာ။ ပန္းျခံကန္ ပတ္လမ္း ၀ဲယာတစ္ေလွ်ာက္ ေရႊ႕ေျပာင္းစိုက္ပ်ဳိးထားေသာ အရိပ္ရအပင္ႀကီးမ်ားေအာက္သို႔ သူေရာက္ လာသည္။ သစ္ရြက္တစ္ရြက္က ေႏွးေကြးစြာ လမ္းေလွ်ာက္ေနေသာ သူ႕ပခံုးေပၚမွ တစ္ဆင့္ ကန္ပတ္လမ္းေပၚ ေႏွးေကြးစြာ လြင့္က်သြား သည္။ ေရတြင္းပ်က္ႏႈတ္ခမ္းေပၚ ခက္ခဲေလးလံ စြာ သူ ကုတ္ကတ္တက္ရသည္။ ေဌးသန္းႏွင့္ ေက်ာ္တိုးတို႔ သိသြားေတာ့ မေသေကာင္း မေပ်ာက္ေကာင္းဟု ေျပာသည္။ မေသေကာင္း မေပ်ာက္ေကာင္းဆိုေသာ စကားအဓိပၸာယ္ကို ထိုစဥ္က သူ နားမလည္။ သူ႔အတြက္ ထိုစကား က ထူးဆန္းေနခဲ့သည္။ လူဆိုသည္က အထူး အဆန္းဆိုလွ်င္ စိတ္၀င္စားတတ္သည့္သတၱ၀ါ ျဖစ္သည္။ ယခုသူက ထိုလူေတြကို ထူးဆန္းကာ နားမလည္ႏိုင္ေအာင္ ျပန္ျဖစ္မိသည္။ ပန္းျခံထဲ တြင္ ထူးဆန္းေသာလူမ်ားက ဟိုနားစုစု၊ ဒီနား စုစု။ ေရွ႕ဘက္ဆီသို႔ သူတစ္ေယာက္တည္း ဆက္ ေလွ်ာက္လာခဲ့၏။

စံုတြဲမ်ား က်က္စားရာေနရာတစ္ခုကို ေက်ာ္လြန္ျဖတ္သန္းမိသည္။ တခ်ဳိ႕မိန္းကေလး ေတြ ရည္းစားထားဖို႔ သိပ္ငယ္လြန္းေသးသည္။ ဟိုမုန္း ဓာတ္ထႂကြမႈက ထိတ္လန္႔စရာ။ ၾကား ထဲမွာ ရြာကို သူတစ္ေခါက္ျပန္ေရာက္ခဲ့ေသး သည္။ ႏွစ္အတန္ၾကာခဲ့ၿပီးမွ ရြာကို ပထမအႀကိမ္ ျပန္ေရာက္သြားျခင္းလည္း ျဖစ္သည္။ ရြာက ျခံဳ ႏြယ္ပိတ္ေပါင္းမ်ား ထူထပ္ေနသည္။ လမ္း အဆံုးတြင္ ရြာကိုေတာ့ ေတြ႕သည္။ ရြာထိပ္က တ႐ုတ္အတီး၏ ကုန္စံုဆိုင္ကို မေတြ႕။ ေက်ာ္တိုး ညီမတစ္ေယာက္က ဟိုမုန္းဓာတ္ေဖာက္လြဲမႈ ေၾကာင့္ စိတ္မႏွံ႔သလို ျဖစ္ေနသည္။ ေက်ာ္တိုးက ဆိုက္ကားနင္းစားသည္။ ေဌးသန္းက မိုးကုတ္မွာ ေက်ာက္သြားတူးေနရာ ဘာသတင္းမွ မရသျဖင့္ ေဌးသန္း အစ္မေတြတငိုငို တရယ္ရယ္။ ရြာမွာ လူဦးေရတစ္၀က္ေလာက္ ေလ်ာ့က်သြားၿပီး အလုပ္ အကိုင္ရွားပါးေနသည္။ သူ႔ကို ရြာကလူေတြ မမွတ္မိၾက။ ရြာကအစစအရာရာ ေခတ္ေနာက္က်က်န္ခဲ့ၿပီ။ ရြာခံလူအမ်ား စုသည္ သူမျမင္ဖူးသည့္ မ်က္ႏွာသစ္ေတြ။

နည္းနည္းေမာသလိုရိွေသာေၾကာင့္ ပန္းျခံထဲအသင့္ ေတြ႕ရေသာ ႏွစ္ေယာက္ထိုင္ ခံုတန္းလ်ားတစ္ခုမွာ သူ ၀င္ထိုင္လိုက္သည္။ ခံုတန္းလ်ား၏ လြတ္ေနေသာ ေနရာတခ်ဳိ႕တြင္ မင္ အမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ ေပါက္တတ္ကရစာသားမ်ား ေရးသားထားတာေတြ႕ရ၏။ အမွတ္တရ ရိွေစခ်င္သည့္သေဘာ ျဖစ္မည္။ ရြာက အမွတ္တရေနရာေတြဆီ ေက်ာ္တိုး ႏွင့္အတူ သြားၾကည့္သည္။ တစ္ခ်ိန္က ေဗဒါေတြျပည့္ေနေသာ အင္းႀကီးက ေရေတြ ေျခာက္ခန္းေနၿပီ။ ၀ါး႐ံုပင္ႀကီးမ်ား ဖံုးအုပ္၀ါးမ်ဳိထား သည့္ သခ်ဳႋင္းက အခုမွတကယ့္ကို ေၾကာက္စရာ ေကာင္းလြန္းသည့္အသြင္။ ယခင္ၾကံစိုက္ခင္းမ်ားေနရာတြင္ ျမက္႐ိုင္းလြင္ျပင္ႀကီးတစ္ခု ေရာက္ေနသည္။

အသံတစ္ခုေၾကာင့္ သူလွည့္ၾကည့္ျဖစ္သြားသည္။ လက္ဆြဲေစ်းသည္ ခ်ာတိတ္ေလးတစ္ေယာက္။ ပန္းျခံထဲတြင္ ထိုခ်ာတိတ္ေလးေတြကို အလြယ္ တကူေတြ႕ႏိုင္သည္။ ခ်ာတိတ္က ပါလာေသာပစၥည္းေတြ တစ္ခုခ်င္းထုတ္ျပ ကာ အသည္းအသန္ေစ်းလာေရာင္းသည္။ ေရသန္႔တစ္ဘူး၀ယ္လိုက္၏။ ထို႔ေနာက္ရြာကေန တိတ္တိတ္ေလး သူထြက္ခြာလာခဲ့သည္။ ရြာႏွင့္ေနာက္ထပ္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေ၀းကြာခဲ့ရျပန္သည္။ မိသားစုစား၀တ္ေနေရးထဲ လံုးပန္း ရင္း အသက္ေတြ ႀကီးရင့္လာခဲ့သည္။ တစ္ရက္မွာ ထူးဆန္းေသာသတင္း တစ္ပုဒ္ကို သူ ဖတ္လိုက္ရ၏။ ထိုသတင္းေၾကာင့္ ရြာကိုေမ့ေလ်ာ့ေနရာမွ  သူသတိျပန္လည္ကာလာသည္။ ေစာေစာက ၀ယ္လိုက္ေသာ ေရသန္႔ဘူးထဲမွ ေရအနည္းငယ္ကို သူ ဖြင့္ေဖာက္ ေမာ့ေသာက္ပစ္လုိက္သည္။

အေတာ္ကေလး အေမာေျပသြားေတာ့ လမ္းဆက္ေလွ်ာက္ရန္ သူျပင္ဆင္သည္။ ပန္းျခံကန္ပတ္ လမ္းမွ ခြဲထြက္သြားေသာ လမ္းဆံုတစ္ခုကို လွမ္းျမင္ေနရ၏။ လမ္းၫႊန္ဆိုင္း ဘုတ္တစ္ခု စိုက္ထူထားတာကိုလည္း ေတြ႕သည္။ ရွားပါးေသာ လူမ်ဳိး ႏြယ္တစ္စုကို ေတြ႕ရိွျခင္း။ သတင္းကို ဖတ္ရင္း သူ ျပာေ၀သြားသည္။သတင္းအရ ရွားပါးေသာ လူမ်ဳိးႏြယ္စု၏ တည္ေနရာသည္ သူငယ္စဥ္က ေနထိုင္ဖူးခဲ့သည့္ရြာ။ သတင္းဓာတ္ပံုထဲတြင္ ရွားပါးလူမ်ဳိးႏြယ္စုထဲ အခ်ဳိ႕ကို ဓာတ္ပံုမွတ္တမ္းေဖာ္ျပထားသည္။ အေပၚပိုင္းအ၀တ္ဗလာ ေအာက္ပိုင္း မွာေတာ့ သစ္ခက္အနည္းငယ္ ဖံုးကြယ္ထားေသာ လူသံုးေယာက္။ အသက္ ႀကီးႀကီးတစ္ေယာက္၏ မ်က္ႏွာက ေက်ာ္တိုးႏွင့္ ဆင္တူသေယာင္ေယာင္။ သူ သတင္းကို အေလာတႀကီးဆက္ဖတ္သည္။ ယခုအခါ ယင္းတို႔တည္ရိွရာ အား အမ်ားျပည္သူႏွင့္ ႏိုင္ငံရပ္ျခား ခရီးသြားမ်ား အပန္းေျဖေလ့လာႏိုင္ ေစရန္ အဆင့္ျမင့္ပန္းျခံျပဳလုပ္ကာ ႂကြင္းက်န္ေသာ ရွားပါးလူမ်ဳိးႏြယ္စုမ်ား အား ျပတိုက္တစ္ခုတည္ေဆာက္၍ ပံုမပ်က္ ဆက္လက္ရွင္သန္ ေနထိုင္ေစမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း ေရးသားထားသည္။ သူ လမ္းၫႊန္ဆိုင္းဘုတ္ကို ေမာ့ၾကည့္ လိုက္သည္။ လမ္းၫႊန္ဆိုင္းဘုတ္ထဲမွ ျပတိုက္သို႔ သြားရာလမ္းကို မွတ္သား ၿပီး ဆက္ေလွ်ာက္လာသည္။ မၾကာခင္မွာပဲ ျပတိုက္သို႔သြားရာ လမ္းေပၚကို သူ ေျခခ်မိသြား၏။ သူေရွ႕တြင္ ျပတိုက္ဆီသို႔ ခရီးႏွင္ေနၾကေသာ လူအုပ္ႀကီး က တဖြဲဖြဲ။               



လြန္းဆက္ႏိုးျမတ္
(Teen မဂၢဇင္း၊ဧၿပီလ ၂၀၁၂)

No comments:

Post a Comment