Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Thursday, April 25, 2013

အဇၨ်တၱစြတ္ေၾကာင္း

ေဟာဒီ ေနရာမွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ရပ္ေနခဲ႔တာ ေတာ္ေတာ္ၾကာျပီ
ကြ်န္ေတာ္ကလဲကြ်န္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကလဲခင္ဗ်ား
တစ္ေယာက္ရဲ႕အစိမ္းေရာင္ကုိ တစ္ေယာက္က မျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္လုိ႔
ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ရဲ႕ ဘယ္သစၥာရပ္၀န္းမွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ေတြ႔ခဲ႔မိၾကတာလဲဆုိေတာ႔
အခ်ိန္ပုိနဲ႔ ပင္နယ္လ္တီအတြက္ အ၀ါေရာင္ဟာ အလုပ္မလုပ္ေတာ႔ဘူးတဲ႔။

ကြ်န္ေတာ္ဆုိတာ စိတ္ကူးယဥ္တုိင္းလြဲတတ္တဲ႔ေကာင္ပါဆုိေတာ႔
ခင္ဗ်ားက အသံထြက္ရယ္ခဲ႔ဖူးတယ္
လက္ဖ်ားထိပ္က ေသြးခုန္ႏႈန္းက ရင္ဘတ္ကုိတက္ေဆာင္႔တဲ႔အခါ
ဘုရားမွာစံပယ္ေတြ လွဴၿဖစ္ပါတယ္
အတူတူတြဲမေလွ်ာက္ဖူးတဲ႔ လမ္းေတြကေတာ႔
ကြ်န္ေတာ႔ကုိ သနားစရာသတၱ၀ါတစ္ေကာင္လုိေငးလုိ႔။
ကုိယ္႔တရားကုိယ္စီရင္ခန္းဟာ ကုိယ္႕ဥၾသသံနဲ႔ကုိယ္ ခမ္းနားၾကရမွာသိႏွင္႔ျပီးသားပဲေလ။

ဘယ္ကုိင္းနဲ႔ မလြတ္လုိ႔မွ ကြ်န္ေတာ္ခုတ္မခ်ခဲ႔ပါဘူး
တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္ၾကည္႔ေနခြင္႔ကုိ
ေသာက္ေနက် (ေကာ္ဖီ/၀ီစကီ) ခြက္ထဲ ေရာ/ေမွ်ာခ်ခဲ႔တာ ခင္ဗ်ား မဟုတ္ရင္ ကြ်န္ေတာ္ေပါ႔
ခင္ဗ်ားဖြင္႔ထားခဲ႔တဲ႔ သီခ်င္းသံမွာ ရန္သူေတြ လုိက္ဆုိေနၾကပါတယ္၊
ၾကိမ္ဒဏ္တစ္ခ်ိဳ႕ ကြ်န္ေတာ္႔ ေက်ာေပၚ က်လာတာကလြဲလုိ႔ေပါ႔
စီးကရက္ကုိၾကိဳက္တတ္ရင္ မီးခုိးဒဏ္ခံႏုိင္ရမယ္တဲ႔
ကြ်န္ေတာ္က ေခ်ာင္းဆုိးေသြးပါ အဆင္႔ပါဗ်ာ

ႏြားႏုိ႔နဲ႔ သံပုရာသီးထက္ ဘလက္တစ္ငုံက ပုိလုံၿခဳံတယ္ဆုိတာ
ခင္ဗ်ားကြ်မ္းက်င္တဲ႔ ဘာသာစကားမဟုတ္လား
နကၡတ္မစုံမလင္နဲ႔ ႏွစ္ဂဏန္းရဲ႕နိမိတ္ပုံေတြက လက္ဆစ္ကေလးက်ိဳးက်သြားသလုိ ဖ်ိဳးဖ်ိဳးဖ်စ္ဖ်စ္ျမည္လုိ႔ အျငိဳးတၾကီးနဲ႔ ေျပးလုိက္သြားတာ ခင္ဗ်ား အျပဳံးေနာက္တဲ႔

အင္း......မွတ္ထားဗ်ာ ခင္ဗ်ားေပ်ာက္အာင္ ကုမေပးရေသးတဲ႔ ေရာဂါကုိ
ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ၀င္သက္ထြက္သက္ေတြထဲမွာ လုိက္မရွာပါနဲ႔၊
ရုိးသားျခင္းအဆိပ္နဲ႔ ေသသြားတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကုိ ျပဳသမွ်ကုသုိလ္ အမွ်သာေ၀လုိက္ပါ
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ၾကားမွာ ဖရီးေကာ္လ္ဆုိတာ ဘယ္တုန္းကမွမရွိခဲ႔တဲ႔ ဆက္သြယ္မႈတစ္မ်ိဳးပဲမဟုတ္လား

ဘယ္အခ်ိန္ၾကည္႔ၾကည္႔ အတူဘာသာျပန္ဖူးတဲ႔ စကားလုံးတစ္ခ်ိဳ႕က ကြ်န္ေတာ္႔ကုိ မ်ိဳခ်ထားလိမ္႔မယ္။ ယုံ။
ကဲ....ေျပာ အခု ခင္ဗ်ားကုိ ကြ်န္ေတာ္ ဘာသီခ်င္းနဲ႔ လြမ္းေနရဦးမလဲ။ ။

ေရႊမုိးျမဴ
April 25, 2013

No comments:

Post a Comment