Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Monday, April 22, 2013

တေစ ၦ



ကမာၻႀကီးမွာ
ေသြးသစ္လဲၿပီးသူနဲ႔
အရိုးေပၚအေရတင္ခဲ႔သူ ၊

ကၽြန္ေတာ္သိထားတဲ႔ အခ်စ္ဆိုတာ
ကၽြန္ေတာ္မသိေသးတဲ႔ စစ္ထက္
ေၾကာက္စရာေကာင္းမွာပဲ ။

ကၽြန္ေတာ္ကငယ္ေတာ႔
ငယ္တဲ႔အတိုင္းပဲ စဥ္္းစားတယ္
ကႏာၱရမွာ ပန္းကေလးပြင္႔ရင္
ပြင္႔တဲ႔ပန္းဘုရားစင္မွာ လန္းရမယ္

ညဆို
သစ္ေတာက္ငွက္တစ္ေကာင္က
ဘာလို႔၊ ကၽြန္ေတာ္႔တံခါးကို လာေခါက္ေနတာလဲ၊

ေၾသာ္ . . .
ဒီကႏာၱရကို တံပိုးတပ္ရုန္းမယ္႔ေယာက်ာ္း
အေမ႔သားက
သစ္ေတာေတြဝင္စားၿပီး
တေစ ၦျဖစ္ေနသူမဟုတ္လား။

 ခရမ္းၿပာထက္လူ

No comments:

Post a Comment