Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Tuesday, April 23, 2013

ဆိုဖီယာ



ကၽြန္မဆီလာတဲ့အခါ
ရွင့္ေခါင္းထဲမွာ  တစ္လက္လက္ေတာက္ပေနတ႔ဲ   အေတြးအေခၚတစ္ခု
ဒါမွမဟုတ္  ထိလိုက္တာနဲ႔  ၿငိသြားမယ့္  ဓားေျမွာင္တစ္ေခ်ာင္း
ရိွဖို႔  လိုလိမ့္မယ္
ကၽြန္မ  သေဘာမက်ရင္
ကၽြန္မ  ဆိုးထားတဲ့  ႏႈတ္ခမ္းနီမွာ  ဆိုင္ယာႏိုက္အဆိပ္ရိွတယ္
ကၽြန္မ  စိတ္လိုလက္ရရိွရင္
ရယ္ေမာေနတဲ့ ကၽြန္မကိုယ္ေပၚမွာ  ကမာၻသစ္တစ္ခုကို  ရွင္ေတြ႔မယ္
ကၽြန္မ  မႀကိဳက္တာ  ရွင္တို႔ေယာက္်ားေတြက
စိတ္ထဲရိွတဲ့  အႀကိတ္အခဲမွန္သမွ်
လူေရွ ႔သူေရွ ႔မေရွာင္ထုတ္ျပတတ္တဲ့
ေဖာက္ခြဲေရးသမားေတြ  ျဖစ္ေနတာပဲ
အခုကိုပဲ  ရွင္ဟာ  မ်က္လံုးနဲ႔
ကၽြန္မကိုယ္ေပၚက  အ၀တ္ေတြကို  တစ္လႊာခ်င္း  ဆြဲၿဖဲၿပီး
ကၽြန္မခႏၶာကိုယ္ကို  တစ္စျခင္း  စုပ္ယူေနၿပီေလ
တကယ္ေတာ့  ကၽြန္မတို႔ေရြးရမွာ  ႏွစ္ခုထဲက  တစ္ခု
ေက်းဇူးျပဳၿပီး  ကၽြန္မ  ကံၾကမၼာနဲ႔  ကၽြန္မရြာအေၾကာင္းမေျပာပါနဲ႔
ကၽြန္မဆံပင္ေတြ  စိမ္းခ်င္စိမ္း  ျပာခ်င္ျပာမယ္
ကၽြန္မ  ပါးေပၚကမဲွ႔  နီခ်င္နီ  နက္ခ်င္နက္မယ္
တစ္ခုပဲ
ကၽြန္မဆီလာတဲ့အခါ  အခန္းတံခါးကိုျဖည္းျဖည္းပိတ္ဖို႔  မေမ့ပါနဲ႔
ေက်းဇူးျပဳၿပီး  မီးျခစ္ကေလး  လွမ္းလိုက္စမ္းပါ
ကၽြန္မနာမည္  ဆိုဖီယာ . . .။                        ။
                                                ေအးမင္းေစာ
                                                ပန္းအလကၤာ၊ ေမ၊ ၂၀၁၀

No comments:

Post a Comment