Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Tuesday, April 23, 2013

ေၾကာင္ကေလးရဲ႕ေမေမ


ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေၾကာင္ကေလးတစ္ေကာင္ေပါ့
ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမေမက ေမြးခဲ့တယ္
တိမ္ျပာေသာေန႕တစ္ေန႕မွာ ေမြးခဲ့တယ္.....
ကၽြန္ေတာ့္အေမြးအမွင္ေတြက တိမ္စိုင္ေတြလုိႏူးည့ံ
ကၽြန္ေတာ့္ခို၀င္ရာ ရင္ေငြ႕ဟာေႏြးေထြး
ေမေမကသိပ္ၿပီးခ်စ္စရာေကာင္း
ကၽြန္ေတာ္ ဘီစကစ္ေတြညာညာၿပီးေတာင္းတိုင္းေေပးတယ္.....
တျဖည္းျဖည္းနဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္လက္သည္းေတြခၽြန္ျမလာ
ကၽြန္ေတာ္ဟာသန္စြမ္း
ကၽြန္ေတာ့္ခႏၶာအေရာင္ေျပာင္းလာ
ကၽြန္ေတာ္ ကမာၻတစ္ခုရွာမယ္....သြားမယ္
ဒီလိုနဲ႕ ထိုထိုေသာအရပ္မွာ
ကၽြန္ေတာ္ျဖတ္သန္းရာ အခ်ိန္ကာလေတြက ဆန္လြန္း
ကၽြန္ေတာ့္ကူးခတ္ရာ ပင္လယ္ျပင္ကက်ယ္ေျပာ
ကၽြန္ေတာ္မက္္ေမာရာ ငါးကေလးေသဆံုး
ကၽြန္ေတာ့္တစ္ကိယ္လံုးျမားဒဏ္ရာေတြနဲျမင္မေကာင္းတဲ့အခ်ိန္
ေမေမနဲ႕ျပန္ေတြ႕တယ္
ေမေမကၽြန္ေတာ့္ကိုခ်စ္ေသးသလားေမးေတာ့
ေမေမကပါးကို အသာဆြဲလိမ္
ကၽြန္ေတာ့္အရိုးထဲက “ခၽြင္” ခနဲ
အဲဒီအသံဟာ ဘယ္ေလာက္က်ယ္ျပန္႕ၿပီး
ဘယ္ေလာက္သာယာပါသလဲ.....
တစ္္ေလာကလံုးအိပ္ေမာက်ေနခ်ိန္မွာ
အဲဒီေန႕က
ေၾကာင္ကေလးတစ္ေကာင္ႏိုးလာပါတယ္
ၿပီးေတာ့ သူက သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကုိ တုိုးတိုးဆုိညည္းတယ္
ေမေမက ကၽြန္ေတာ့္မီးဖိုေလးေပါ့.....။

ေအးမင္းေစာ

No comments:

Post a Comment