Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Monday, April 22, 2013

ကၽြန္မ ေၿပာတာကုိ ရွင္တုိ႔နားေထာင္ရတာေမာသြားရင္ ကၽြန္မ နားပါရေစ



ကၽြန္မမွာ ဧည့္ခံစရာထူးထူးၿခားၿခား မရွိပါဘူး
ကၽြန္မေမြ႔ယာနဲ႔ ကၽြန္မကုိ စိတ္ရွိလက္ရွိစကားလက္ဆုံက်ႏုိင္ပါတယ္
ကၽြန္မမွာ ခ်စ္သူဆုိတာ မရွိပါဘူး
ကၽြန္မ မုန္းသူဆုိတာလည္း မရွိပါဘူး
ကၽြန္မနဲ႔အဆင္ေၿပသူ အဆင္မေၿပသူဆုိတာပဲ ရွိမယ္ ။

ကၽြန္မလွ်ာဟာ တကယ္တန္းေကာက္ေကြ႕ပါတယ္
ကၽြန္မ ေၾကာက္ပါတယ္ ရွင္တုိ႔လွ်ာက ပုိယုတ္မာတယ္
ကၽြန္မ ၀စ္လစ္စလစ္  Public ၿပမယ္ဆုိပါေတာ့
ကၽြန္မရဲ႕ သဘာ၀ အရွိတရားၾကီးကုိ  ရွင္တုိ႔လုိပုရိသေတြကုိ ခ်ၿပရတယ္
ကၽြန္မ ရဲ႕ ရွင္ေနတဲ့ ဒဏ္ရာ ၊ ေသေနတဲ့ အေၾကာေတြကုိ ဘယ္သူမွ မေရးခ်င္ၾကဘူး
ကၽြန္မတစ္ခုေတာ့ ရွင္တုိ႔ကုိ ေတာင္းပန္ပါရေစ ကၽြန္မငွက္ကေလးေတြအတြက္
ကၽြန္မမ်က္ႏွာကုိ အရွိအတုိင္း ဇာတ္နာေအာင္ထည့္မေရးပါနဲ႔ ... အဟင္း ... အဟင္း
ကၽြန္မတုိ႔ အလုိမတူပဲ ၿပဌာန္းထားတဲ့ ေခတ္ၾကီးက ရွင္တုိ႔ကၽြန္မတုိ႔မ်က္ခုံးေပၚစိတ္ၾကဳိက္ခြစီးေနတာမဟုတ္လား
ကၽြန္မလည္း ပဲၿပဳတ္ေအာ္သံ ၾကားတုိင္း ထထ ၀ယ္ရတဲ့ အလုပ္ မႏွစ္သက္ေတာ့
ကၽြန္မကလည္း ဂ်ဳိးလီ မဟုတ္ ၊ ရွင္တုိ႔ကလည္း ရွင္အစၨ်ာေဂါဏ မဟုတ္ေတာ့ ၿပႆနာေပါ့ေလ
ကၽြန္မလုိ ရွင္တုိ႔လုိလူေတြ မ်ားေနတဲ့လမ္းေပၚမွာ
ကၽြန္မ ေၿခၾကြလုိက္တာနဲ႔  ေအာက္ကမ်က္ရည္စီးေၾကာင္းဟာ သူလမ္းအတုိင္းလိမ့္ဆင္းသြားတာပဲ

ကၽြန္မတုိ႔ ကုိယ့္မ်က္ရည္နဲ႔ကုိယ္ ခဏခဏ ေခ်ာ္လဲက်ေနတာ ၿမင္ေစခ်င္တယ္ .... ေနာက္ေတာ့

ကၽြန္မကလည္း ကၽြန္မကုိယ္ကၽြန္မ အေပါင္ဆုိင္ ခဏခဏသြားပုိ႔ေတာ့တာေပါ့
ကၽြန္မအခန္းဟာ ရွင္တုိ႔ကုိ ေခၽြးေတာ့ပ်ံေစလိမ့္မယ္
ကၽြန္မအခန္းထဲ မွာ ရွင္တုိ႔ေၿပာတဲ့ အေပါစား မိတ္ကပ္နံ႔သင္းမေနပါဘူး
ကၽြန္မအခန္းထဲ မွာ ရွင္တုိ႔ မသိေသးတဲ့ နတ္ၿပည္ေၿခာက္ထပ္အိပ္မက္ အကုန္ရွိပါတယ္
ကၽြန္မအခန္းထဲက ကဗ်ာေလးေတြ ရွင္တုိ႔ဖတ္သြားပါဦးလား ... ဒါ
ကၽြန္မသားအၾကီးေကာင္ေလးေပါ့
ကၽြန္မခႏၶာကုိယ္နဲ႔ရင္းၿပီးေရးခဲ့ရတဲ့ ပထမဆုံး ပုံႏွိပ္ ကဗ်ာ .... ဒါက
ကၽြန္မ သမီးအငယ္ သူက ၄တန္းရွင္ရဲ႕ တီတီတာတာ စကားေလးေတြလည္း အမ်ားၾကီးေၿပာတာေပါ့ ရွင္
ကၽြန္မကုိမွ ကေလးေတြရဲ႕ အေဖ ဘာလုိ႔လာေမးေနရတာလဲ
ကၽြန္မကြန္ဒုံးေဖာက္ၿပီး ေမြးထားတာ တစ္ေယာက္ မွ မပါဘူး
ကၽြန္မသားသမီး ေသခ်ာေနရင္ၿပီးတာပဲ မဟုတ္လားရွင္
ကၽြန္မ မနက္ၿဖန္ ေတြထက္ ကၽြန္မကေလးေတြရဲ႕ အလင္းေရာင္ကုိ ပုိၾကည့္ခ်င္တယ္ရွင့္
ကၽြန္မကေတာ့ ဟုတ္တာေပါ့ ရွင္ေၿပာသလုိ ဒီက်င္းထဲမွာပဲ ၀ပ္ေခြေနရပါတယ္
ကၽြန္မအၿမဲတမ္းေလ့က်င့္ေနရတာက ပါးစပ္နဲ႔ ခံႏူိင္ရည္ကုိေတာ့ အၿမဲေသြးေနရတယ္
ကၽြန္မအခန္းဟာ ဒါပဲေလ စားသုံးသူ စိတ္ၾကဳိက္ မီးပိတ္ခ်င္ပိတ္ ဖြင့္ခ်င္ဖြင့္ပါ
ကၽြန္မေန႔ေတြဟာလည္း ေမွာင္တာပဲ ညေတြဟာလည္းေမွာင္တာပါပဲ ... အဟပ္ ဟားဟားးးးးး
ကၽြန္မနဲ႔လာမကစားနဲ႔ကၽြန္မ ခႏၶာဟာ ရွင္တုိ႔အတြက္ အသံစုံၿမည္ေစရမယ္
ကၽြန္မကုိမာန္လာဖီတဲ့့ က်ားေတြအတြက္ ပညာစုံသင္ထားၿပီးသားပါ
ကၽြန္မရဲ႕ဘုရားဟာ ေငြ ပဲ ၊ ေငြသံေၾကးသံ ၾကားရင္ ကၽြန္မကစၿပီး ရင္းထၿပီးသား
ကၽြန္မကုိ ဘာနဲ႔မွ ၿမဴစြယ္စရာမလုိဘူး ဆင္ေတြသာၿပလုိက္ ရွင့္တုိ႔ကုိအေကာင္လုိက္ ၀ါးစားၿပစ္လုိက္မယ္
ကၽြန္မ ေရွ႕ေရးကုိ ရွင္ဘာမွေတြးမပူနဲ႔ ရွင့္ဆီက အသၿပာယူထားၿပီးမွ သေဘာရွိကေလာဟိေပါ့ရွင္ .. အယ္
ကၽြန္မ ေနာက္ေၾကာင္းကုိ စိတ္၀င္စားတယ္ဆုိရင္ေတာ့ အဟင္းဟင္း ေနာက္တုိးေလးထပ္မစပါ
ကၽြန္မ ဒါလုပ္စားလုိ႔ ပါးစပ္ၾကမ္းတယ္လုိ႔ ရွင္တုိ႔ထင္ရင္ မွားမွာေပါ့ ရွင့္
ကၽြန္မရဲ႕ ၿဖည့္ဆည္းၿခင္းဟာ ေလာကၾကီး မပ်က္စီးေအာင္ ဒါေလးေတာ့ အၿမဲေဆာင္ပါတယ္ ... ေအာင္မယ္
ကၽြန္မေၿပာတာ ရွင္တုိ႔က ေခါင္းတညိမ့္ညိမ့္နဲ႔ .... အဲဒါေၿပာတာေပါ့ ..... အဲဒါေၿပာတာေပါ့ .... ယုံၾကည္စြာ
ကၽြန္မကုိ သုံးေဆာင္လုိ႔ ရပါတယ္ရွင္ ... တစ္ကုိယ္လုံးမွာ ဘယ္ေနရာမွ ဆီလီကြန္ထုိးထားတာ မရွိပါဘူး
ကၽြန္မသာ အေနမတတ္ရင္ ကမၻာၾကီးပ်က္တာ ၾကာေပါ့ ... ခစ္ခစ္ .... ရွင္တုိ႔ပညာတတ္ေတြပဲ ဆုံးၿဖတ္ပါဦး
ကၽြန္မ ရဲ႕ ေအာက္ပါ အရည္အခ်င္းေတြနဲ႔ဆုိ ပတ္၀န္းက်င္ထိမ္းသိမ္းေရး လူၾကီးလုပ္လုိ႔ရပါၿပီေနာ္ ... စိတ္မရွိပါနဲ႔
ကၽြန္မရဲ႕ အပူေတြကုိ ဒီလုိပဲေဖာက္ေဖာက္ခ်ေနရလုိ႔ပါရွင္ .. ဟုိမွာၾကည့္လုိက္ အၾကမ္းဖက္သမား သတိထား
ကၽြန္မရဲ႕ အခန္းဟာ လာသမွ်လူကုိ ၿငိမ္းခ်မ္းေစရမယ္ စစ္မဲ့ဇုံေပါ့ရွင္ ...
ကၽြန္မအခန္းထဲ မွာ ၿဖဳိးၿဖဳိးေဖ်ာက္ဖ်ာက္၊ဂ်ဳိးဂ်ဳိးေဂ်ာက္ေဂ်ာက္ အသံေလာက္ပဲ ရွိတာပါ
ကၽြန္မ ေနာက္ဆုံး ေမတၱာရပ္ခံခ်င္တာက လာသမွ်လူအေပါင္း ကုိယ္ခ်င္းစာတရားေလး ယူလာဖုိ႔ပါပဲ ။

ကၽြန္မ လုိ႔ ကၽြန္မ ကုိယ္ကၽြန္မ ေၿပာရတာက
ကၽြန္မတတ္ႏူိင္တဲ့ဘက္က ကမၻာၾကီးရဲ႕ တာ၀န္ကုိ ခႏၶာ ကုိယ္ နဲ႔ ပင့္ထမ္းထားရတဲ့
ကၽြန္မ ေကာင္းတစ္ေယာက္ ၿဖစ္ခ်င္ေနလုိ႔ပဲေပါ့ ရွင္ ဒါဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ၀ဋ္နာကံနာ .... ကဲ
ကၽြန္မ နားပါရေစေတာ့ ရွင္ ........ ။

ဘုိဟန္
Monday, February 11, 2013 at 2:34am

No comments:

Post a Comment