Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Wednesday, April 24, 2013

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ခ်က္ တာ ထြက္ေျပးေနတာလား


ဂ်င္းေဘာင္းဘီတကားကားနဲ႔
ဗြက္ေတာထဲ ျမဳိ႕သားဆန္ခ်င္ေနတဲ့
ေတာသားလုိမ်ဳိးေတာ့ မဟုတ္ဘူး

ကၽြန္ေတာ္က အဂၤလိပ္စာ မတတ္လုိ႕မုိ႕
အခုလုိပဲ ရုိက္ခ်မိတာပါ
hote kae,min ko i ayan ta ti ya nay tar

ကၽြန္ေတာ္ ခ်က္ေနတာ
အထီးလား အမလား
ျပဲကြဲေနတဲ့ မိန္းမ၀၀တစ္ေယာက္လားေတာ့မသိ
ခပ္လုိ႔မကုန္တဲ့ပညာေတြ ဒီေလာက္ပြေနတဲ့ အင္တာနက္မွာ
ကၽြန္ေတာ္သိတာက ခ်က္ ေလ

၃၅ႏွစ္ေက်ာ္သြားေပမယ့္
လူငယ္စိတ္ေတြက ခုန္ေနတုန္းဆုိေတာ့
ကၽြန္ေတာ္ ဆက္ ခ်က္တယ္
ခ်က္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္ကုိယ္ကၽြန္ေတာ္ ကမာၻသားတစ္ေယာက္လုိ႕
မထင္မိေတာ့
က်င့္၀တ္ေတြဘာေတြ မရွိ
လုံးတီးပဲ ကၽြန္ေတာ္ ခ်က္တယ္

စကားလုံးေတြနဲ႔ အိပ္ရတာ
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေခတ္ရဲ႕ အႏၱရာယ္ကင္းတဲ့ လိင္ဆက္ဆံနည္းမဟုတ္လား
တစ္ခါက
၁၈ႏွစ္သားအရြယ္ အမ်ဳိးေကာင္းသားတစ္ေယာက္က
ကၽြန္ေတာ့္ကုိ အလုိရွိေၾကာင္းေျပာေတာ့ ရင္ဘတ္ကုိ လက္နဲ႕ဖိျပီး
ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ရဲ႕ အနာဂတ္ကုိ ခပ္ျပတ္ျပတ္ပဲ စိတ္ခ်လုိက္မိတယ္

ဒါေတြကုိ အေလနေတာလုိ႕ ေျပာၾကေပမဲ့
လူငယ္ေတြကေတာ့ ေန႔မအား ညမအား
ခ်က္ေနဆဲ
ဘာလုိ႕လဲဆုိေတာ့
ေလေပၚမွာေနရတဲ့ အရသာဟာ
တကယ့္ဘ၀ထက္ အမ်ားၾကီးသာယာတယ္လုိ႕
သူတုိ႕ ဆုိၾကပါတယ္

ဘ၀ထဲက ထြက္ေျပးဖုိ႕ရာ
အင္တာနက္ဆုိတာ ေမြးဖြားလာသလားလုိ႕
ကၽြန္ေတာ္ေတြးေတာမိတယ္။

လႊမ္းရုံ
အမွတ္၂၂၊ျမန္မာသစ္မဂၢဇင္း

No comments:

Post a Comment