Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Wednesday, April 24, 2013

လက္ဖြဲ႕

အေ၀းမွာက်န္ရစ္ခဲ႔တဲ႔
ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ရနံ႕ရဲ႕
ရီညိဳ အံု႕ပ် အလြမ္းရွစ္ခြင္ထဲ
ဘူတာရံုေလးလို ေငးေနမလား။
ဒီသီခ်င္း
ကၽြန္ေတာ္႔လက္နဲ႔ဖြဲ႕မွ ၿဖစ္မွာပါ
အနီးဆံုးေကြးညႊတ္လာတဲ႔
အေမ်ွာ္ေလးတို႔ ေ၀ဒနာေတြ
အဆက္အသြယ္ေ၀း ေသြးေအးတဲ႔
ကေလးဘ၀ စာမ်က္ႏွာေတြ
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ကၽြန္ေတာ္ဟာ
၀င္ရိုးစြန္း ႏွစ္ဖက္မွာ ၿဖည္႔တင္းထားေတာ႔
လ၀င္ခ်ိန္ဆိုလည္း တြယ္တာမိတယ္။
ေလထုနဲ႔ ဘ၀ဟာၿငိေနၿပီး
ေမ႔လို႔မရတဲ႔ အတိတ္ေတြ ၿပန္႔ပြားေအာင္
ၿငိမ္းခ်မ္းေရးခ်စ္တဲ႔ သားေကာင္ပါ
ဆည္းဆာနဲ႔ နင္းေခ်ခံခဲ႔ရတဲ႔
ေမတၲာနဲ႔ ပစ္ခြာခံရတဲ႔
အလြမ္းစစ္စစ္ သရုပ္ၿပလူသားပါ
ေရႊေတာင္ပံနဲ႔ ႏွင္လိုက္တဲ႔ ခရီးမ်ား
မီးဖိုထဲက ၾကြေရာက္လာတဲ႔ သံထည္မ်ား
ေရးလက္စသီခ်င္းတစ္ပုဒ္နဲ႔ ထုပ္ပိုးလို႔
ေပးပို႔လိုက္ပါတယ္။

၀ိုင္ခ်ိဳ

No comments:

Post a Comment