Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Wednesday, April 24, 2013

ကၽြန္ေတာ္ဟာ " မမ " ရဲ႕ႏြားကေလး တစ္ေကာင္ေပါ့


ကၽြန္ေတာ္ဟာ " မမ " ရဲ႕ႏြားကေလး တစ္ေကာင္ေပါ့

နစ္ခ်င္လြန္းလို႕
ေရတိမ္တိမ္ကိုမွ လိုက္ရွာခဲ့တာပါ။
အေ၀းေျပးလမ္းမႀကီးတစ္ခုလံုး ရင့္မွည့္ ေနခဲ့ၿပီ
ကၽြန္ေတာ္ . . . အိမ္ကို ဘယ္လိုျပန္ရမွာလဲ ?

ငယ္ငယ္တုန္းက အတန္းထဲမွာ
လက္လွဲျပိဳင္ရင္
အႏိုင္ရခ်င္ခဲ့တဲ့ ကေလးေလး တစ္ေယာက္ဟာ . . . ကၽြန္ေတာ္ေပါ့။

အခုေတာ့ . . .
ေႏြေရာက္ရင္ သိမ္းဆည္းရတဲ့ အေႏြးထည္လို
ကိုယ့္ကိုယ္ကို လံုးေထြးၿပီးေတာ့သာ
ထိုးထည့္ထားလိုက္ခ်င္ေတာ့တယ္။

အလြမ္းကို ၿဂိဳလ္စာေကၽြး
ေငးၾကည့္ျခင္းနဲ႕ပဲ ေရမီးပူေဇာ္ခြင့္ျပဳပါ။

ကၽြန္ေတာ့္ကို အျပစ္မတင္လိုက္ၾကပါနဲ႕ဗ်ာ ...
မျမင္ဖူးတဲ့လူ အတြက္ေတာ့
" မူး " ကိုလည္း " ျမစ္ " လို႕ထင္ခြင့္ ရွိတယ္ မဟုတ္လား ။

မင္းခိုက္စိုးစန္

No comments:

Post a Comment