Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Monday, April 22, 2013

ကၽြန္မေၿပာခ်င္တာက



                                 
                               
ဘာလုိ႔ မီးဖုိေခ်ာင္ထဲ ေမာင္းထည့္ခ်င္ရတာလဲ ကၽြန္မက ဟင္းခတ္ အေမႊးအၾကဳိင္မုိလုိ႔လား ။

ဘာလုိ႔ေဘာလုံးတစ္လုံးလုိတည္
၀ုိင္းကန္ခ်င္ရတာလဲ

ကၽြန္မက ေဘာလုံးမဟုတ္ဖူးေလ
ေဘာလုံးထဲက ေလ
ေလမရွိရင္ ရွင္တုိ႔တသက္လုံး '' ေလ "သြားမွာေပါ့ ။ မသိဘူးလား ။

ကၽြန္မက
ဖိနပ္မပါလည္း ေဖ်ာ္ေၿဖတတ္ပါတယ္ ၊
ေက်ာင္းသြားၾကဳိရဲတယ္ ၊
ဆားတြင္းေတြဆီ လမ္းေလွ်ာက္ႏုိင္တယ္ ၊
မုိင္းတြင္းေတြရွိရာဆီကုိလည္းပဲေပါ့ ၊
ကၽြန္မအလုပ္ ကၽြန္မလုပ္ေနတုန္း
ကၽြန္မဘယ္တုန္းက ရႈဴးဖိနပ္နဲ႔ အေပါက္ခံရဘူးလုိ႔လဲ ၊

ဟုတ္ကဲ့
ကၽြန္မ ရွာကီယာ ေလ
ေတာင္အာဖရိက ကမၻာ့ဖလားေဘာလုံးၿပဳိင္ပြဲမွာ
'' ၀ါကာ၀ါကာ"  သီခ်င္းနဲ႔ ကမၻာကုိဖမ္းစားေက်ာ္ၾကားခဲ့သူေပါ့ ။

ဟုတ္ကဲ့
ကၽြန္မ လီနာပါ
ၿပင္သစ္အုိးပင္းတင္းနစ္ခ်န္ပီယံၿပဳိင္ပြဲမွာ ခ်န္ပီယံဆုနဲ႔
အာရွဂုဏ္ေဆာင္ဗုိလ္စြဲေအာင္ၿမင္ခဲ့သူေပါ့ ။

ဟုတ္ကဲ့
ကၽြန္မ ဆာ၀ါပါ
ဂ်ာမဏီ အမ်ဳိးသမီး ကမၻာ့ဖလားၿပဳိင္ပြဲမွာ
ဆုဖလားအၿပင္ ေရႊဖိနပ္နဲ႔ပါ ထင္ရွားခဲ့သူေပါ့ ။

ဟုတ္ကဲ့ပါ
ကၽြန္မက ယင္လက္ရွင္နာ၀ပ္ပါ
ငယ္ငယ္က ဘင္ခရာတီးခဲ့သလုိ
ခုလည္းတုိင္းၿပည္ကုိ ကမၻာ့အလယ္မွာ သာယာနာေပ်ာ္ဖြယ္ၿဖစ္ေအာင္ တီးခတ္ဖုိ႔
စိန္ေခၚမႈေတြနဲ႔ စင္ေပၚေရာက္ခဲ့သူပါ ။

ဟုတ္ကဲ့
ကၽြန္မနာမည္
ကၽြန္မနာမည္
ကၽြန္မနာမည္


ဒါနဲ႔မ်ား ရွင္က ကၽြန္မကုိ ဘာလုိ႔
မီးဖုိေခ်ာင္ထဲေမာင္းသြင္း ၾကြက္ေမာင္းခုိင္းခ်င္ရတာလဲ ။

ကလစ္တစ္ခ်က္ႏွိပ္လုိက္ရုံနဲ႔
ကမၻာၾကီးက ရွင့္ေရွ႕  ေရာက္ေနၿပီ ၊
ေရာက္လာတဲ့ ကမၻာၾကီးထဲကေန
မိန္းမတစ္ေယာက္ ရွင့္ကုိမိန္႔ခြန္းေတြေၿပာေနၿပီ

ေၾကာက္စရာအေတြးအေခၚၾကီး ေဘး ခဏခ်
ကၽြန္မကုိ ေသနတ္တစ္လက္ ဒါမွမဟုတ္ ႏွင္းဆီတစ္ပြင့္ၿမန္ၿမန္ေပးစမ္းပါ
တစ္ကုိယ္လုံး တစ္ကမၻာလုံး ရြဲသြားေအာင္
ေခါင္းေပၚတည့္တည့္က ေပ်ာ္စရာ ရႊင္စရာေတြပစ္ခ်ေပးမလုိ႔ ၊

ရွင္သိထားဖုိ႔က
အနည္းဆုံး မိန္းမတစ္ေယာက္သာပါပေစ
ပ်က္သြားတဲ့ ကမၻာကုိၿပန္စလုိ႔ရတယ္ ။       ။

                                                                  လႈိင္းသစ္
                                                             ေအာက္တုိဘာ ၂၀၁၂

No comments:

Post a Comment