Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Monday, April 22, 2013

** ကၽြန္ေတာ္ မသိပဲ မုိးေတြရြာသြားတယ္ … မၾကည္ျဖဴ **



အသံနဲ႔လဲ ေရာက္ရပါေစ ….
အလင္းနဲ႔လဲ ေရာက္ရပါေစ ….
မၾကည္ျဖဴ …. ၊၊

အျဖဴေရာင္နဲ႔ သီးတဲ့ စေတာ္ဘယ္ရီသီးေလးထဲမွာ
မၾကည္ျဖဴကို ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕တယ္ ၊
အျဖဴေရာင္နဲ႔ တီးတဲ့ စႏၵရားခလုတ္ေတြထဲမွာ
မၾကည္ျဖဴ အသံကို ကၽြန္ေတာ္ၾကားတယ္ ၊
ၿပီးေတာ့ ….
ကမာၻေပၚမွာ တျခားကမာၻတစ္ခုကို
ကၽြန္ေတာ္ ရွာေဖြေတြ႕ရွိတယ္ ၊၊

ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္သူနဲ႔မွ မတုိင္ပင္ပဲ
ရူးသြားမိတယ္ ထင္တယ္
မၾကည္ျဖဴ ကို ေမြးတဲ့ေန႔ေလးဟာ
ကမာၻႀကီး စတင္ျဖစ္ေပၚရာေန႔လုိ႔
စာအုပ္ေတြထဲမွာ
အက်ယ္ႀကီး ခ်ေရးျဖစ္ခဲ့တယ္ ၊၊

အေရာင္ေတြကို
အသံနဲ႔ၾကားရၿပီး ၊ အသံေတြကုိ
အေရာင္နဲ႔ ျမင္ခဲ့ရ …
မၾကည္ျဖဴ သည္
ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ျဖင့္ စိုက္ေသာ သစ္ပင္အျဖဴေလးျဖစ္ ….
မၾကည္ျဖဴ သည္
ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ျဖင့္ကူးေသာ ဝတ္မႈန္ႏွင့္လိႈင္း ေဖြးေဖြးေလးျဖစ္ ….
မၾကည္ျဖဴ သည္
အျဖဴသက္သက္သာရွိေသာ ကမာၻငယ္ေလးျဖစ္ ….
မၾကည္ျဖဴ သည္
ကၽြန္ေတာ္ ညႊန္ျပလိုေသာ အျဖဴေရာင္ အရပ္မ်က္ႏွာေလး …
ျဖစ္သည္ ၊၊

“ မၾကည္ျဖဴ ကို သိပ္ခ်စ္တာပဲ ” လုိ႔
  ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ေရရြတ္မိေသာေန႔က
  ကိုယ့္ကိုကိုယ္
  စိတ္္ဆုိးမိခဲ့သည္ ၊
  ဘာ သား နဲ႔ လုပ္ ထား တဲ့
  လူ ေကာင္ ေလး မုိ႔ လုိ႔ လဲ
  အ ခ်စ္ ေရ . . . . .
  မ နာ လုိ ပါ ဘူး ကြယ္ ၊၊

မၾကည္ျဖဴ က
ကၽြန္ေတာ့္ နာမည္ေလး သိသြားတဲ့ေန႔မွာ
“အလင္း နဲ႔ အေမွာင္ဟာလည္း
ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္သြားႏိုင္တဲ့အေၾကာင္း”
ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ အရာအားလံုး နဲ႔ ျငင္းတယ္ ၊၊

ကၽြန္ေတာ္ဟာ
မၾကည္ျဖဴ သိေအာင္ စိတ္ထင္သာျပရဲေသာ
မၾကည္ျဖဴ သိေအာင္ ကိုယ္ထင္မျပရဲေသာ
ကဗ်ာေစာင့္နတ္သား ပါ
မၾကည္ျဖဴ ရယ္ ၊၊

မၾကည္ျဖဴ ကို
ႏိုဝင္ဘာ နဲ႔ တိမ္ျဖဴျဖဴေတြေပါင္းၿပီး
စိတ္နဲ႔ေတာင္ ေဝးတဲ့ေနရာကုိ
ေခၚသြားၾကေတာ့မယ္ .. တဲ့
ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ အရာအားလံုးေပါင္းၿပီး
ဆြံ႕ – အ – ေၾကာင္ – ကန္း
ကၽြန္ေတာ္တို႔
တစ္ေနရာတည္းမွာ အက်ယ္ႀကီး ေဝးတယ္
မ ၾကည္ ျဖဴ ။           ၊၊

မၾကည္ျဖဴ ရွိေနေတာ့မယ့္
ကမာၻ ဟိုဘက္အျခမ္းေလးဟာ
ပို လွ သြား ေတာ့ မယ္ ထင္ တယ္ ….

  “ ေလယာဥ္ပ်ံႀကီးနဲ႔မွ
     မဟုတ္ပါဘူး ….
     ပ်ံလႊားငွက္ကေလးနဲ႔လည္း
     လုိက္ ခဲ့ မယ္ ......  ”

ခုေတာ့ …
လက္ထဲက စကၠဴေလယာဥ္ပ်ံေလး
လႊတ္လုိက္ရတာေတာင္
နာ နာ က်င္ က်င္ နဲ႔
ကၽြန္ ေတာ္ ….
ႏိုဝင္ဘာလ နဲ႔ ေလယာဥ္ကြင္းဆီကုိ
မ သြား ရဲ ဘူး .. ၊၊      ၊၊

ဘာ ပဲ ျဖစ္ ျဖစ္
မၾကည္ျဖဴ ရယ္ …
မၾကည္ျဖဴ ဟာ
ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ တစ္ထပ္တည္း က်မယ့္ေန႔
ကၽြန္ေတာ္က မၾကည္ျဖဴကုိ
နံရိုးတစ္ေခ်ာင္းေပးၿပီး
မၾကည္ျဖဴ က ကၽြန္ေတာ့္ကုိ
ႏွင္းဆီျဖဴျဖဴေလး ျပန္ေပးမယ့္တစ္ေန႔ …
အဲ့ဒီ ႏွင္းဆီျဖဴျဖဴေလးအား
ကၽြန္ေတာ္ ၏ ရင္ဘတ္တြင္ စိုက္ပ်ိဳးၿပီး
မ ၾကည္ ျဖဴ အား ျဖဴေမႊးေစခ်င္ပါသည္ …….
ၿပီး …
မၾကည္ျဖဴ ၏
လက္ဖဝါးတြင္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ေရးေပးခ်င္သည္
“ စာသံေပသံေတာ့ မပါဘူးကြယ္
ငါ့ ရဲ႕ စ ကၠဴ ျဖဴ ျဖဴ ေလး ေရ
ျမတ္ ႏိုး ျခင္း အ ထပ္ ထပ္ နဲ႔
ထာ ဝ ရ အ ဆက္ ဆက္ ခ်စ္ တယ္ ”
ဤ မွန္ေသာ
သစၥာ ကဗ်ာ ေၾကာင့္
ခ်စ္ ရ ပါ ေသာ မၾကည္ျဖဴ ေရ ….
အသံနဲ႔လဲ ၾကားပါေစ
အလင္းနဲ႔လဲ ျမင္ပါေစ
မၾကည္ျဖဴ ရယ္ ..၊၊    ၊၊

                           ေမာင္သိန္းေဇာ္
              ( ဂၽြန္ကေျပာတယ္ အားလံုးျမစ္ဆီသို႔ …)

No comments:

Post a Comment