Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Tuesday, April 23, 2013

ကဗ်ာ သတင္း ဂ်ာနယ္

ပေထြးႏွိပ္စက္လို႔ အိမ္ကထြက္ေျပးလာျပီး
ကဗ်ာေရးတာပါ
အရင္က ဒီကဗ်ာေရးတာကို တစ္ခါမွ မလုပ္ဖူးပါဘူး
ကၽြန္မ ဒီကဗ်ာေရးတာ တစ္ပတ္ပဲ ရွိေသးတယ္
မိဘကို လုပ္ေကၽြးခ်င္လို႔ ကဗ်ာေရးတာပါ
ကၽြန္မ ကဗ်ာေရးတာ အေမမသိဘူး
ကၽြန္မ ကဗ်ာေရးတာ အေမသိရင္ ကၽြန္မကို သတ္လိမ့္မယ္
ကၽြန္မမွာ သမီးေလးတစ္ေယာက္ရွိတယ္
ကၽြန္မသမီးေလး ၾကီးလာရင္ ကၽြန္မလို ကဗ်ာမေရးေစရဘူး
ကၽြန္မသမီးေလး အေဖ အေၾကာင္းလား ...... မေမးပါနဲ႔ေတာ့
ကဗ်ာေရးခ်င္လို႔ နယ္ကေန ရန္ကုန္တက္လာတာပါ
ကဗ်ာေရးလို႔ ေငြေလးဘာေလး စုမိရင္ နယ္ျပန္ျပီး
ကုန္စံုဆိုင္ေလး ဖြင့္မယ္
ကဗ်ာမေရးခင္ေတာ့ ကၽြန္မလည္း အထည္ခ်ဳပ္ကေပါ့
အထည္ခ်ဳပ္လုပ္ငန္းေတြ ပါးသြားေတာ့ ၀န္ထမ္းေလွ်ာ့တယ္ေလ
အဲ့ဒီမွာ ကၽြန္မလည္း ကဗ်ာေလာကထဲ ေရာက္လာေတာ့တာပဲ
ကၽြန္မ ဆင္းရဲလို႔ ... ကၽြန္မ ပညာမတတ္လို႔ ...
ရွင္ ထင္ခ်င္ရာ ထင္ေပါ့
ကဗ်ာေစ်းကြက္က ပ်က္စျပဳလာျပီ
အထက္ကဗ်ာေတြက ေစ်းျငိမ္ေနတယ္
ေအာက္ကဗ်ာေတြကေတာ့ မဆိုးပါဘူး
နည္းနည္းပါးပါး အေရာင္းအဝယ္ျဖစ္ပါတယ္
တခ်ိဳ႕ အိမ္စီးကဗ်ာေတြေပါ့
အလဲအထပ္ေတြလည္း ရွိပါတယ္
လိုင္စင္မဲ့ကဗ်ာေတြကို
အခြန္ေဆာင္ခိုင္းျပီး နံပါတ္ထုတ္ေပးေတာ့
ကဗ်ာေစ်းကြက္ပ်က္တာေပါ့
ကဗ်ာပြဲစားဆိုတာ ေခတ္မရွိေတာ့ဘူး
ကဗ်ာဝယ္ေရာင္းပဲ ရွိတယ္
ေလနဲ႔ရင္းတဲ့ေခတ္က ကုန္သြားတာၾကာျပီ
၅ သိန္းတန္ ကဗ်ာေတြကို ေဖာေဖာသီသီခ်ေပးေနတယ္
ေန႔ခ်င္းျပီး ေလွ်ာက္လို႔ရတယ္။
နံပါတ္က အေသ ဆိုေတာ့ အထိုင္ထားျပီးသံုးရင္တန္တယ္
ကတ္ကုန္ရင္ ဝယ္ထည့္ျပီး သံုးရံုပဲ
အဝင္က ပိုက္ဆံမေပးရဘူးေလ
ဒါေပမယ့္ နယ္ေတြေခၚလို႔ မရေသးဘူး
သက္တမ္းက ၁၀ ႏွစ္ပဲ
GSM ကဗ်ာေတြေတာင္ ေစ်းက်ကုန္ျပီ
နယ္ဘက္မွာလည္း ကဗ်ာေတြ အသိမ္းခံရလို႔ တဲ့
ကဗ်ာသမားေတြ ဟိုတိုင္ ဒီတိုင္ ပူညံပူညံ ျဖစ္ကုန္ျပီ
အရြက္မေရာက္ေသးတဲ့ ကဗ်ာကိစၥေတြကလည္း ျပႆနာပဲ
ကဗ်ာကုန္ကူးမႈေတြ ရွိေနတယ္
သက္ဆိုင္ရာက ဖိဖိစီးစီး အေရးယူေဆာင္ရြက္ေနတဲ့ၾကားက
တစ္ဖက္ႏိုင္ငံကို ကဗ်ာေတြ တရားမဝင္သြားေရာင္းတာ
ကဗ်ာနယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရးကေရာ ဘယ္လိုလဲ
တရုတ္-ျမန္မာ နယ္စပ္ ကဗ်ာစီးပြားေရးကေတာ့ မဆိုးပါဘူး
ဒီဘက္က ကဗ်ာငါးရွဥ့္ေတြ ကဗ်ာကဏန္းေပ်ာ့ေတြ
ဟိုဘက္မွာ အဝယ္လိုက္ေနတယ္
ဟိုဘက္ကေန ကဗ်ာအိမ္ေဆာက္ပစၥည္းေတြ ကဗ်ာဓာတ္ေျမၾသဇာေတြ
ဒီဘက္ကို ျပန္သြင္းတယ္
အိႏိၵယ-ျမန္မာ နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရးက
မိုးတြင္းဆိုေတာ့ သိပ္အလုပ္မျဖစ္ဘူး
ကဗ်ာစည္းကမ္းထိန္းသိမ္းေရး ၾကီးၾကပ္မႈေကာ္မတီက
ကဗ်ာသတိေပးႏိႈးေဆာ္ခ်က္ေတြ
သတင္းစာမွာ ေန႔တိုင္း ပါေနတယ္
ကဗ်ာမေတာ္တဆျဖစ္ပြားမႈမ်ားအား ေလ့လာရာတြင္
ကဗ်ာေမာင္းသူတို႔၏ ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္ ျဖစ္ပြားသကဲ့သို႔
ကဗ်ာအသံုးျပဳသူမ်ား၏ စည္းကမ္းမလိုက္နာမႈမ်ားေၾကာင့္လည္း
ျဖစ္ပြားခဲ့သည္ကို ေတြ႕ရွိရပါသည္ တဲ့ ။

လွသန္း

No comments:

Post a Comment