Photos

Photos
ကုိယ့္ဒုကၡေတြကုိ ၿပန္စစ္ဖုိ႔ ပ်င္းတဲ့အခါ ၊ သူတစ္ပါး ဒုကၡေတြကုိ ကြန္ပစ္ၿပီး ကုိယ့္ခႏၶာေပၚ တင္ယူလာပါတယ္ ။ ခင္ဗ်ား ဒုကၡ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ဒုကၡေတြဟာ ဘာမွ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေတြးမိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတူရယ္ေမာၾကရေအာင္ပါ။ ကမၻာၾကီးက ဆလုိက္ထုိးၿပတာ ခံစားၾကည့္ၾကရင္းေပါ့

Tuesday, October 1, 2013

ေက်းဇူးရွင္မိဘျပည္သူမ်ားခင္ဗ်ား


တကယ္ေတာ့...

ဒီကိစၥဟာတကယ္ေတာ့မလြယ္ပါဘူး
မလြယ္ဘူးဆုိေပမယ့္လည္းခက္ေတာ့လည္းမခက္ပါဘူး
ဘယ္လိုေျပာရမလဲဆိုေတာ့ ဟိုဗ်ာ..
ခင္ဗ်ားတို႔လည္းသိမွာပါ၊သိျပီးသားေတြပါ ဟုတ္တယ္မဟုတ္လား
အဲဒါပဲဗ် အဲဒါပဲ
တကယ္ေတာ့ရွင္းျပီးသားေတြပါ
ခင္ဗ်ားတို႔မရွင္းဘူးဆိုတာကိုပဲ ကၽြန္ေတာ္မရွင္းဘူးျဖစ္ေနတယ္
တကယ္ေတာ့ေစာေစာကကၽြန္ေတာ္ေျပာခဲ့သလိုေပါ့
ဘယ္လိုလဲဆိုေတာ့ အဲဒီလိုေပါ့ဗ်ာ...
ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာရွင္းတယ္မို႔လား
ရွင္းရမယ္ေလ ခင္ဗ်ားတို႔လည္းဦးေႏွာက္ရိွတဲ့လူေတြပဲဟာ
ခင္ဗ်ားတို႔စဥ္းစားၾကေပါ့
တကယ္ေတာ့ေရွ႕ကအထုပ္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ကဆက္ျပီးထမ္းေနရတာပါ
ေရွ႔ကလူေတြဆိုတာကလည္း ခင္ဗ်ားတို႔သိတဲ့အတိုင္းပဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုးဟာ သမိုင္းအေမြကိုဆက္ခံေနၾကရတာမဟုတ္လား
ခင္ဗ်ားတို႔အတြက္စိတ္မေကာင္းပါဘူးဗ်ာ တကယ္ပါ
ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္လည္းသနားမိပါတယ္ ဟဲဟဲ (မ်က္ရည္၀ဲလ်က္)
တကယ္ေတာ့ဗ်ာ ဒီေတာင္ၾကီးေတြကုိမျဖိဳခ်င္ပါဘူ
ဘာျဖိဳစရာလိုလဲ ဟဲဟဲ
တကယ္ေတာ့ဗ်ာ ဒီျမစ္ၾကီးေတြကိုလည္းေရာင္းမစားခ်င္ပါဘူး
ဘာေရာင္းစရာလိုလဲ ဟဲ ဟဲ
တကယ္ေတာ့ဗ်ာ ဒီျပည္တြင္းစစ္ေတြကိုလည္းမတိုက္ခ်င္ပါဘူး
ဘာတိုက္စရာလိုလဲ ဟဲဟဲ
တကယ္ေတာ့ဗ်ာ ဒီေျမေတြကိုလည္းမသိမ္းခ်င္ပါဘူး
ဘာသိမ္းစရာလိုလဲ ဟဲဟဲ
အဲဒီလိုေပါ့ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာကလည္းအမွ်င္တန္းေနေတာ့
ဘ၀င္ခ်မ္းေျမ႕တယ္
လို႔ေတာ့လည္းမဟုတ္ဘူးေပါ့ဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာက မလုပ္ခ်င္လည္းလုပ္ေနရ
မစားခ်င္လည္းစားေနရဆိုေတာ့ ဟဲဟဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ဒုကၡေတြ ခင္ဗ်ားတို႔ျမင္တဲ့အတိုင္းပဲ
ဘယ္လိုေျပာရမလဲဆိုေတာ့ ေစာေစာကကၽြန္ေတာ္ေျပာခဲ့သလိုေပါ
ကဲကဲ ခင္ဗ်ားတို႔လည္းမတ္တတ္ရပ္နားေထာင္ေနရတာဆိုေတာ့ေညာင္းေနေရာေပါ့
ကၽြန္ေတာ္လည္းထိုင္ေျပာေနရတာအေတာ္ေညာင္းေနျပီ
ခင္ဗ်ားတို႔ဘက္ကလည္းေျပာစရာေတြရွိမွာေပါ့
ျပည္သူ႔အသံကိုကၽြန္ေတာ္တို႔ၾကားခ်င္ပါတယ္
ေျပာၾကပါ ေျပာၾကပါ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာၾကပါ
ဒါေပမယ့္ အခုေတာ့မဟုတ္ေသးဘူး ေနာင္ၾကံဳတဲ့အခါေပါ့
ကၽြန္ေတာ့မွာက တျခားလုပ္စရာေတြကလည္း အမ်ားၾကီးဆိုေတာ့
ေနာက္ ၾကံဳတဲ့အခါေပါ့ ကၽြန္ေတာ္သြားလိုက္ပါဦးမယ္
ေက်းဇူးရွင္ မိဘျပည္သူေတြရဲ႕အသံကိုအျမဲတန္းဦးထိပ္ပန္ဆင္ထားေနပါတယ္
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္

ကိုေရြး
၂၆-၉-၂၀၁၃

No comments:

Post a Comment